مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:302021-08-24سياسي

ششمین همایش ملی «اسوه های صبوری» در کردستان برگزار می شود


همسر شهید علیمحمدی از دانشمندان هسته ای کشور از برگزاری ششمین همایش کشوری «اسوه های صبوری» در سالروز بین المللی یادبود و احترام به قربانیان ترور در پردیس سینما بهمن سنندج خبر داد.

- ششمین همایش ملی اسوه های صبوری در کردستان برگزار می شود ایسنا/کردستان همسر شهید علیمحمدی از دانشمندان هسته ای کشور از برگزاری ششمین همایش کشوری اسوه های صبوری در سالروز بین المللی یادبود و احترام به قربانیان ترور در پردیس سینما بهمن سنندج خبر داد.

منصوره کرمی، امروز، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: انجمن دفاع از قربانیان ترور در سال 1386 با هدف حمایت از خانواده های ترور و کاهش درد و آلام خانواده شهدا و پایدار کردن امنیت و صلح در سطح جهان فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این انجمن با فعالیت ها و کارهای انجام گرفته خود در سال 91 موفق به دریافت مقام مشورتی سازمان ملل شده است، افزود: این انجمن با حضور خانواده شهدا هر ساله در نشست های سازمان ملل حضور یافته و از این طریق جهان را با وضعیت روحی و روانی و زندگی خانواده های شهدای ترور آشنا می کند.

این عضو انجمن دفاع از قربانیان ترور بیان کرد: با دریافت این مقام مشورتی و فعالیت ها و کارهای علمی و تحقیقی که در این انجمن صورت می گیرد و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش ملی «اسوه های صبوری» در کردستان برگزار می شود

ششمین همایش ملی «اسوه های صبوری» در کردستان برگزار می شود