مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:552021-08-24سياسي

جزییات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ/موافقان و مخالفان اسماعیلی چه گفتند؟


بررسی صلاحیت محمدمهدی اسماعیلی، وزیر پیشنهادس فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس بررسی شد؛ موافقان وی به مواردی همچون تسلط به حوزه فرهنگ و احصای درست مشکلات این حوزه اشاره کردند و مخالفان نیز برنامه ها و سوابق را مورد انتقاد قرار می دهند.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: صلاحیت محمدمهدی اسماعیلی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 2 شهریور) طی گزارشی برنامه وزیر پیشنهادی ارشاد را تایید کرد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به قرائت این گزارش اعلام کرد: بر اساس گزارش کمیسیون فرهنگی، 56 درصد برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با اسناد بالا دستی منطبق و 33 درصد موارد همسو بوده است.

مورد مغایر نیز یافت نشده است.

مخالف: آقای اسماعیلی دغدغه فرهنگ دارند اما برنامه خیر   محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس  در صحن علنی مجلس و در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه اینکه اولویت فرهنگ در کنار اقتصاد از نکاتی است که مقام معظم رهبری در پیام خود بمناسبت آغاز بکار مجلس یازدهم بر آن تاکید داشتند، گفت: علت مخالفت من به دلیل دغدغه هایی است که در خصوص فرهنگ دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ/موافقان و مخالفان اسماعیلی چه گفتند؟

جزییات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ/موافقان و مخالفان اسماعیلی چه گفتند؟