مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:302021-08-24اقتصادي

50 درصد اراضی کشاورزی زنجان آبیاری نوین دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بیش از 50 درصد اراضی کشاورزی استان زنجان به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شده است.

- جواد تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 3 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان زنجان کشت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های بهبود تولید در بخش کشارزی حرکت به سمت کشاورزی صنعتی است، عنوان کرد: در این زمینه بیش از 50 درصد اراضی کشاورزی استان زنجان به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تولید بذور اصلاح شده در دستور کار و تاکید سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است، تصریح کرد: در این راستا 16 هزار تن بذور غلات، سیب زمینی و 250 تن بذور حبوبات بین کشاورزان توزیع شده است.

تاراسی با اشاره به استقرار و فعالیت هفت زنجیره تولید فعال در بخش کشاورزی استان زنجان، گفت: ظرفیت سالانه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان زنجان به بیش از یک میلیون و 500 هزار تن توسعه یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: ظرفیت سیلوهای ذخیره سازی گندم به میزان 600 هزار تن در سطح استان زنجان ارتقا یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد اراضی کشاورزی زنجان آبیاری نوین دارد

50 درصد اراضی کشاورزی زنجان آبیاری نوین دارد