مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-24فرهنگي

«تاریخ فلسفه معاصر غرب» انتشار یافت


کتاب «تاریخ فلسفه معاصر غرب؛ مارکسیسم، پراگماتیسم، پدیدارشناسی و اگزیستانسیالیسم» نوشته یارعلی کردفیروزجایی و حسن عبدی منتشر شد.

- کتاب تاریخ فلسفه معاصر غرب؛ مارکسیسم، پراگماتیسم، پدیدارشناسی و اگزیستانسیالیسم نوشته یارعلی کردفیروزجایی و حسن عبدی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 319 صفحه، با شمارگان 500 نسخه و قیمت 52 هزار تومان توسط سازمان سمت با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر شده است.

در معرفی کتاب تاریخ فلسفه معاصر غرب؛ مارکسیسم، پراگماتیسم، پدیدارشناسی و اگزیستانسیالیسم توسط ناشر عنوان شده است: کتاب حاضر برای دانشجویان رشته فلسفه برای درس های تاریخ فلسفه قرن نوزدهم و تاریخ فلسفه معاصر و دانشجویان رشته فلسفه و حکمت اسلامی برای درس فلسفه معاصر در مقطع کارشناسی قابل استفاده است.

نویسندگان در پیشگفتار این اثر آورده اند: در پژوهش حاضر به بررسی تاریخ فلسفه مغرب زمین در نیمه دوم قرن نوزدهم می پردازیم.

این دوره در مغرب زمین عصر ظهور نهضت ها و مکاتب فلسفی مهمی بود، مکاتبی مانند مارکسیسم، پراگماتیسم و پدیدارشناسی که خود مبدأ ظهور فلسفه های قرن بیستم شدند؛ مانند مارکسیسم جدید، فلسفه های اگزیستانس و فلسفه های تحلیلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ فلسفه معاصر غرب» انتشار یافت

«تاریخ فلسفه معاصر غرب» انتشار یافت