مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-24سياسي

برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد راهبردی نیست


نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد کلی و فاقد راهبرد و شامل تناقض گویی های عمده است.

- ، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه (دو شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، مسلم صالحی نماینده اقلید در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برنامه های اسماعیلی کلی و فاقد راهبرد و شامل تناقض گویی های عمده است.

وی خطاب به اسماعیلی اظهار داشت: آیا به مهندسی فرهنگی اعتقاد دارید یا فکر می کنید فرهنگ امری خودجوش و درونی است؟ برنامه هایتان برای هم افزایی دستگاه های فرهنگی چیست؟ نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: برای امرار معاش، بیمه و بازنشستگی هنرمندان چه برنامه هایی دارید؟ صالحی تأکید کرد: قرار است برنامه های خود را توسط نیروهای وزارتخانه اجرا کنید، این در حالی است که در برخی از شهرستان ها، اداره ارشاد دو نیرو دارد چگونه می توانید برنامه های عریض و طویل خود را با این کمبود نیروی انسانی جبران کنید؟ وی تصریح کرد: اسماعیلی هیچ تأکیدی بر مطالعات و تحقیقات فرهنگی نکرده است تا از این پژوهش ها برای بهبود وضعیت استفاده کند.

اساس خانواده توسط برنامه های شبکه های خارجی مورد تهاجم قرار گرفته است می خواهید چه اقدامی انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد راهبردی نیست

برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد راهبردی نیست