مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:402021-08-24حوادث

کلاهبرداران 120 میلیاردی در دام پلیس


اعضای باند 3 نفره که اقدام به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بودند در دام پلیس خرم بید گرفتار شدند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: اعضای باند 3 نفره که اقدام به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بودند در دام پلیس "خرم بید" گرفتار شدند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی شکایت 80 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه 3 نفر با ترفند متقلبانه مبلغ زیادی وجه نقد در قبال وارد کردن گوشی موبایل از آنان اخذ و پس از مدتی دیگر جوابگو تماس آنان نبوده و متواری شده‎اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: ماموران انتظامی بخش قادرآباد با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 3 نفر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در روستای حسین آباد از توابع شهرستان سرچهان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 120 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در قبال تحویل گوشی موبایل اقرار کردند، عنوان کرد: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

حبیبی با بیان اینکه شهروندان هرگز فریب اینگونه کلاهبرداری ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا به هیچ عنوان مبالغی را به حساب افراد واریز نکنند، از مردم خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران 120 میلیاردی در دام پلیس

کلاهبرداران 120 میلیاردی در دام پلیس