مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-24سياسي

وزیر پیشنهادی ارشاد اشراف کامل بر حوزه فرهنگ دارد/ او برنامه محور است


نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ارشاد به دلیل تحصیل در رشته های مرتبط با حوزه فرهنگ، روی موضوعات این حوزه و همچنین مباحث شرعی و دینی کاملاً اشراف دارد.

- ، عفت شریعتی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه 2 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و باید فرهنگ اسلام راستین را در جهان اسلام گسترش داد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی تعیین کننده در تمدن نوین جهان اسلام خواهد داشت و با فرهنگ اسلامی می توان همه موانع را پشت سر گذاشت.

وی افزود: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی بخش فرهنگی کشور است و این مسئله نشان دهنده آن است که وی یکی از مشکلات اساسی دستگاه های فرهنگی مبنی بر تعدد مراکز تصمیم گیر در این حوزه را احصاء کرده و برنامه هایی برای رفع این مشکل دارد.

نماینده مردم زرند در مجلس تصریح کرد: اسماعیلی چهره ای محبوب در میان جوانان انقلابی و خوشنام در میان رسانه های مکتوب و تصویری است.

شریعتی با اشاره به اینکه ارتقاء جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: اسماعیلی به دلیل تحصیل در رشته های مرتبط با حوزه فرهنگ، روی موضوعات این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی ارشاد اشراف کامل بر حوزه فرهنگ دارد/ او برنامه محور است

وزیر پیشنهادی ارشاد اشراف کامل بر حوزه فرهنگ دارد/ او برنامه محور است