مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-24سياسي

«اسماعیلی» به مشارکت پذیری در حوزه فرهنگ اعتقاد دارد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فرهنگ بدون همراهی مردم به جایی نمی رسد و وزیر پیشنهادی فرهنگ به مشارکت پذیری در این حوزه اعتقاد دارد.

- ، حجت الاسلام سید رضا تقوی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: در شرایط فعلی زندگی بشر با اینترنت و گشت و گذار در فضای مجازی آمیخته شده و دنیا را تبدیل به یک دهکده کرده است و باید به این مقوله مهم توجه جدی شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ به دو بخش کلاسیک و عمومی تقسیم می شود، اظهار داشت: محمدمهدی اسماعیلی برای مدیریت فرهنگ عمومی کشور متشکل از عرصه مطبوعات، رسانه ها، صنعت چاپ، کتاب، هنر، سینما، شعر و کانون های ادبی معرفی شده است و ما باید بین حیطه وظایف این بخش از فرهنگ با فرهنگ کلاسیک تفکیک قائل شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فرهنگ در جامعه مایه هویت و موجودیت است و به نوعی می توان گفت که فرهنگ تمدن ساز است و متشکل از مجموعه ای از گرایش ها و باورهای مردم یک جامعه است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

تقوی تأکید کرد: مدیریت حوزه فرهنگی نیازمند روحیه آزاداندیشی مدیران فرهنگ است و اسماعیلی فردی است که به مشارکت پذیری در امر فرهنگ اعتقاد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسماعیلی» به مشارکت پذیری در حوزه فرهنگ اعتقاد دارد

«اسماعیلی» به مشارکت پذیری در حوزه فرهنگ اعتقاد دارد