مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:052021-08-24سياسي

بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از بهشت زهرا


معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) گفت: خدمات رسانی بهشت زهرا(س) در زمره خدمات سخت و طاقت فرسا قرار دارد.

- معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) گفت: خدمات رسانی بهشت زهرا(س) در زمره خدمات سخت و طاقت فرسا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در دیدار با اعضای ستاد بحران سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: گزارش ها و شواهد به خوبی از حفظ پروتکل ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مدیریت با برنامه در بهشت زهرا(س) خبر می دهد و قطعا خدمات رسانی شایسته مدیریت و پرسنل این سازمان در بحران کرونا برای آیندگان در تاریخ به عنوان برگ زرینی ثبت و ضبط می گردد.

خدمات رسانی بهشت زهرا(س) در زمره خدمات سخت و طاقت فرسا قرار دارد و به واسطه انجام امور متوفی به دست پرسنل شریف بهشت زهرا(س) این واجب کفایی که به عهده تمام افراد جامعه است به خوبی به انجام می رسد.

وی افزود: در بحران کرونا شاهد هستیم که فضای بهشت زهرا(س) بیش از هر زمان دیگری معنوی شده است و این معنویت نشأت گرفته از وفاداری و جهاد مدیریت و پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا(س) است که با تأسی از فرهنگ عاشورا تکریم مردم داغدار که در بدترین شرایط روحی برای انجام امور متوفی به بهشت زهرا(س) مراجعه می کنند را در دستور کار خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از بهشت زهرا

بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از بهشت زهرا