مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-24سياسي

هجدهمین کنفرانس بین المللی رمز ایران در اصفهان برگزار می شود


دبیر هجدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران از برگزاری این کمفرانس بین المللی رمز ایران به میزبانی دانشگاه اصفهان خبر داد.

- ، بهروز ترک لادانی ظهر سه شنبه در نشست خبری هجدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در دانشگاه اصفهان که به صورت برخط برگزار شد اظهار داشت: کنفرانس رمز ایران به همت انجمن رمز ایران و میزبانی دانشگاه اصفهان با هدف هم افزایی دانش پژوهشگران و صنعت گران حوزه امنیت اطلاعات، رمزشناسی، انتشار یافته های نو و بدیع در این زمینه به مدت دو روز برگزار می شود.

وی افزود: مبانی رمزشناسی، پیاده سازی الگوریتم های رمزنگاری، امنیت شبکه، مهندسی امنیت و امنیت خدمات الکترونیکی و جرم یابی در فضای مجازی و امنیت در اینترنت اشیا، رمزنگاری پساکوانتومی از جمله محورهای علمی و پژوهشی و امنیت زیرساخت های حیاتی نیز از محورهای ترویجی این کنفرانس است.

دبیر هجدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران با بیان اینکه سه سخنران کلیدی از دانشگاه های آمریکا، اسکاتلند و بلژیک و دو سخنران از اساتید دانشگاه های داخلی در این کنفرانس سخنرانی خواهند داشت، تصریح کرد: روز دوم نیز یک میزگرد تخصصی در مورد چالش های امنیت شبکه ملی اطلاعات نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین کنفرانس بین المللی رمز ایران در اصفهان برگزار می شود

هجدهمین کنفرانس بین المللی رمز ایران در اصفهان برگزار می شود