مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-24سياسي

اراده جدی برای رفع مشکلات در دولت سیزدهم وجود دارد


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دولت فعلی اراده لازم برای رفع مشکلات را دارد، گفت: مسائلی همچون ثبات بازار سرمایه، کسری بودجه، کرونا و تورم باید در اولویت حل قرار بگیرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر امروز در دیدار تعدادی از مسئولان خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: رییس جمهور در سخنرانی روز تنفیذ خود سخنان پخته و جامعی را بیان کرد که می تواند استخوان بندی اولیه حرکت دولت جدید تلقی شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شاید این اولین بار است که یک رییس جمهور فراتر از تعارفات و محترمانه، نقشه راه دولت خود را مستند به اسناد بالادستی نظام می کند که نفس این حرکت قابل تقدیر است.

وی افزود: پیام انتخابات 28 خرداد تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد، مبارزه با فقر و مبارزه با تبعیض بود؛ مردم از دولت خواستند تا عدالت را تحقق ببخشد و با فساد مبارزه کند و به روابط ناسالم اداری، به رانت خواری ها و به هرگونه ضد ارزشی که هیچ گونه تناسبی با اساس انقلاب و نظام و ارزش ها ندارد، پایان بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: تغییر از وضع موجود به مطلوب باید در سفره مردم، در رفع آسیب های عرصه کسب وکار مردم، در افزایش اعتماد مردم به نظام، در کاهش فاصله مردم با مسئولان و در حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جدی برای رفع مشکلات در دولت سیزدهم وجود دارد

اراده جدی برای رفع مشکلات در دولت سیزدهم وجود دارد