موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-24اقتصادي

توزیع هویج زیر 10 هزار تومان تا هفته آینده


رییس اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران گفت: قیمت هویج به کیلویی 12 هزار تومان رسیده و برای هفته آینده هویج به زیر 10 هزار تومان خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی دارایی نژاد، در مصاحبه با رادیو گفت وگو ضمن اشاره به عدم کمبود هویج در کشور گفت: دزفول حدود 5 میلیون تولید هویج برای کل کشور دارد و فاصله 20 روزه ای پس از اتمام هویج دزفول تا به بار نشستن هویج در سایر استان ها موجب بروز این مشکلات شده است.

دارایی نژاد تصریح کرد: قیمت هویج به کیلویی 12 هزار تومان رسیده و از حدود 650 تن باری که دیشب وارد میدان تره بار شده، نزدیک به 400 تن آن به فروش رسیده و برای هفته آینده هویج به زیر 10 هزار تومان خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به بی سابقه بودن این افزایش قیمت خاطرنشان کرد: به دلیل کرونا، استقبال از هویج بسیار زیاد شده و آبمیوه گیری هایی که تنها چند کیسه هویج تهیه می کردند این مقدار را به 1 تن افزایش دادند و همچنین استقبال مردم نیز زیاد شده است.

رییس اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران با اشاره به صادرات دلالان به کشورهای همسایه که به کمبودها دامن زده افزود: به استاندارها اعلام شده که با توجه به کمبود در این فاصله 20 روزه اجازه صادرات گرفته شود و خوشبختانه از دیشب آرامشی بر بازار حاکم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هویج زیر 10 هزار تومان تا هفته آینده

توزیع هویج زیر 10 هزار تومان تا هفته آینده