مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-24دانش

پذیرش بدون آزمون رشته مرمت آثار باستانی در دانشگاه صنعتی دزفول


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی رشته مرمت آثار باستانی در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی رشته مرمت آثار باستانی در این دانشگاه خبر داد.

علی ظاهرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال در دانشگاه ما رشته مرمت آثار باستانی در مقطع کارشناسی، بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در این رشته، بیان کرد: امسال در رشته مرمت آثار باستانی، 15 دانشجو پذیرفته خواهند شد.

ظاهرزاده درخصوص این نوع پذیرش اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون در برخی از رشته ها یک تکلیف قانونی است اما با توجه به اینکه دانشگاه ما تنها در یک رشته براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد، بنابراین نمی توانیم قضاوت صحیحی از این نوع پذیرش داشته باشیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پایان با تاکید بر اینکه نمی توان نظر قطعی درباره خوب یا بد بودن پذیرش بدون آزمون داد، گفت: به جز در یک سال تحصیلی که دانشجویان نسبتا ضعیفی وارد این رشته شدند، بعد از آن دانشجویان خوبی داشتیم بنابراین نمی توان یک نتیجه کلی درباره خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون رشته مرمت آثار باستانی در دانشگاه صنعتی دزفول

پذیرش بدون آزمون رشته مرمت آثار باستانی در دانشگاه صنعتی دزفول