مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-24سياسي

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است


مردمی که در میان تحریم شدید انتخابات توسط معاندین نظام و جوسازی های رسانه ای آنان، پای صندوق های رأی آمده اند و در انتخاب اعضای شورای شهر مشارکت داشته اند، - ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: مردمی که در میان تحریم شدید انتخابات توسط معاندین نظام و جوسازی های رسانه ای آنان، پای صندوق های رأی آمده اند و در انتخاب اعضای شورای شهر مشارکت داشته اند، شایسته بهترین خدمات هستند.

غلامعلی دهشیری در نشست با اعضای شورای شهر حمیدیا، اظهار کرد: دستگاه قضایی پشتیبان احقاق حق و اجرای عدالت است و در این مسیر از همه نهاد هایی و سازمان هایی که خدمت به مردم را صادقانه و بی منت سرلوحه کار خویش قرار داده اند حمایت می کند.

وی بر تعامل هدفمند و سازنده شورای شهر با دستگاه های دولتی و نهاد های نظارتی تأکید کرد و بیان داشت: پیگیری و اجرای امور با شفافیت و بر مدار قانون بهترین راهبرد است.

این مقام قضایی، حضور یک مقام قضایی در کمیسیون های ماده 77، ماده 99 و ماده 100 را اجرای دقیق قانون ذکر کرد و گفت: قانون گذار برای حل مشکلات و اختلافات شهرداری با مردم بر حضور یک مقام قضایی در کمیسیون های مختلف تأکید کرده است تا با دانش حقوقی مقام قضایی، حق کسی ضایع نگردد و عدالت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است