مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-24حوادث

دستگیری یک گروه شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش یخاب


رییس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل از دستگیری یک گروه شکاری غیر مجاز همراه با 32 قطعه پرنده وحشی در پناهگاه حیات وحش یخاب خبر داد.

- سید عباس نگهبان در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: 32 قطعه پرنده وحشی تیهو، کبک و باقرقره صبح امروز از یک گروه چهار نفره شکارچیان غیر مجاز داخل پناهگاه حیات وحش یخاب کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه شکارچیان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، درباره وضعیت شکار د صید در این منطقه گفت: شکارچی غیرمجاز همواره در مناطق وجود دارد، با توجه به وسعت منطقه یخاب و تعداد اندک نیروهای اجرایی ما، اما محیط بانان هفته ای سه چهار روز به طور کامل در منطقه گشت زنی و پایش می کنند و امسال خوشبختانه با توجه به آثار و آرامشی که در مشاهده می کنیم شمار شکار و شکارچیان در منطقه کمتر شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل همچنین با اشاره به وضعیت خشکسالی و کم آبی چشمه های پناهگاه یخاب، ابراز داشت: اعتباری امسال از سوی سازمان محیط زیست کشور برای این امر تخصیص یافته که بیشتر برای تأمین علوفه در مناطق درگیر است، حیات وحش یخاب مشکل علوفه ندارند اما با توجه به خشکی منابع آبی و چشمه ها، از اداره محیط زیست استان درخواست کردیم که اعتباری حدود 70 میلیون تومان برای تعمیر و پاکسازی چهار- پنج آبشخور و چشمه و آبرسانی منطقه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک گروه شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش یخاب

دستگیری یک گروه شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش یخاب