مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-24حوادث

دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت مأمور وظیفه شناس پلیس خمین


رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یکی دیگر از سارقان مسلح متواری که سال گذشته با دیگر همدستانش در قالب باندی اقدام به سرقت مسلحانه احشام از شهرستان محلات و شهادت یکی از کارکنان انتظامی پلیس خمین کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک کامیار چهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با شهادت ستوانیکم مرتضی براتی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین در یک درگیری با سارقان مسلح احشامی که از یک دامداری در شهرستان محلات، سرقت کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی اضافه کرد: در همان ابتدا تعداد شش نفر از اعضای این باند در یک عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شدند و در چند ماه قبل نیز یکی از اعضای این باند که مدتی متواری در یکی از استان های جنوبی کشور مخفی شده بود، دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی اضافه کرد: در مراحل تحقیفات کارآگاهان پلیس، برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری یکی دیگر از اعضای دیگر این باند که فراری بود، ادامه پیدا کرد و سرانجام، محل اختفای این فرد نیز در یکی از استان های همجوار شناسایی شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اخذ نیابت قضایی، تیم هایی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری این فرد به این استان اعزام شدند و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه، این فرد را دستگیر و به استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت مأمور وظیفه شناس پلیس خمین

دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت مأمور وظیفه شناس پلیس خمین