مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-24اقتصادي

پیاز هرسین روانه بازارهای داخلی و خارجی شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین از آغاز برداشت پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: پیاز تولیدی شهرستان راهی بازارهای داخلی و خارجی می شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین از آغاز برداشت پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: پیاز تولیدی شهرستان راهی بازارهای داخلی و خارجی می شود.

علیرضا یاری پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال 360 هکتار پیاز در شهرستان هرسین کشت شده، گفت: پیش بینی می شود امسال نزدیک 20 هزار تن پیاز در این شهرستان تولید شود.

یاری پور متوسط عملکرد پیاز در مزارع شهرستان هرسین را در سال جاری حدود 60 تن در هکتار اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین با بیان اینکه پیاز تولیدی در شهرستان هرسین از نوع پیاز قرمز است، گفت: این پیاز به دلیل کیفیت انبارداری بالا و طعم و مزه خاص بازارپسندی بالایی در کشور داشته و پس از برداشت راهی بازارهای سراسر کشور می شود.

یاری پوری با اشاره به صاحب برند بودن پیاز هرسین، گفت: بازار پسندی پیاز تولیدی در شهرستان هرسین به اندازه ای زیاد است که سالانه حدود 10 درصد محصول تولیدی در شهرستان روانه بازارهای خارج از کشور می شود.

یاری پور با اشاره به کیفیت بالای پیاز تولیدی در شهرستان هرسین، گفت: به دلیل عدم استفاده و یا بعضا استفاده خیلی کم از سم و کود، پیاز تولیدی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاز هرسین روانه بازارهای داخلی و خارجی شد

پیاز هرسین روانه بازارهای داخلی و خارجی شد