مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-24سياسي

ما می توانیم در فضای دانشگاه محقق می شود


اولین همایش ملی پژوهش های جامعه محور در حوزه کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی به صورت مجازی به همت اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

- ایسنا/همدان اولین همایش ملی پژوهش های جامعه محور در حوزه کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی به صورت مجازی به همت اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در این همایش، اظهار کرد: نقشه راه جامعه علمی کشور برگرفته از اسناد بالادستی است چون بیانیه گام دوم انقلاب بوده و در این بیانیه عامل پیشرفت و عزت و کرامت ایران اسلامی ما می توانیم تعریف شده و واژه ما می تونیم در فضای دانشگاه قابل محقق شدن است.

حسین مرادی مخلص گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب هفت مبحث مطرح شده که یکی از این مباحث که مقام معظم رهبری تاکید و توصیه دارند مبحث علم و فناوری و دانش بوده ودر بحث علم و دانش ،دانشگاه ها وارد مباحثی می شوند که بر اساس این بیانیه از فضای دانشگاه های یک و دو و سه، دانشگاه ها وارد نسل دانشگاه های نسل چهارم و یا جامعه محور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما می توانیم در فضای دانشگاه محقق می شود

ما می توانیم در فضای دانشگاه محقق می شود