مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-24سياسي

ادامه آموزش مجازی در پساکرونا/ عبور از سیستم استاد محوری


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور گفت: حتی با از بین رفتن کرونا، نباید آموزش مجازی را کنار بگذاریم و به آموزش سنتی بازگردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی وحرفه ای در کارمندیِ دانشگاه باید در کنار وزیر باشند.

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور در بخشی، از دو نوع سیاست گذاری فعال و تأثیرپذیر سخن گفت و افزود: مدیران آموزش عالی با روی دادن هر مسأله ای تازه به فکر می افتند و پیش بینی و اتخاذ روش ها و سیاست های درست را در پیش نمی گیرند.

صالحی عمران با بیان اینکه مدل ترکیبی آموزش ترکیبی (حضوری- مجازی) از سال ها پیش در دیگر کشورها پیش بینی شده بود، اظهار کرد: هر یک از این آموزش ها، شایستگی هایی را به فارغ التحصیل می بخشد که در بازار کار و عرصه های اجتماعی بروز و ظهور می یابد.

وی ادامه داد: توصیه ها همواره مبنی بر پیشروی بر اساس آموزش ترکیبی بوده است و لذا مدیران ما باید نوع نگرش خود را تغییر دهند.

امروز وارد دنیای دیجیتال شده ایم اما در همین بحران کرونا، بسیاری اساتید دانشگاه با کارکرد ساده فضای مجازی آشنا نبودند.

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور اضافه کرد: ورود به عرصه دیجیتال مهارتی است که مزایای بسیاری را نصیب همگان می کند که در این حوزه کم کاری های بسیاری در کشورمان اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آموزش مجازی در پساکرونا/ عبور از سیستم استاد محوری

ادامه آموزش مجازی در پساکرونا/ عبور از سیستم استاد محوری