مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-24فرهنگي

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2021


در بین تمام سرگرمی های مدرن امروزی، سینما از مقبولیت بالاتری برخوردار بوده و مردم در همه سنین از تماشای فیلم لذت می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی رو، جادوی هنر هفتم در طول سده گذشته بسیاری را مجذوب خود کرده و شاهد خلق شاهکارهای بی نظیری بوده ایم.

بسیاری از این شاهکارها حتی با وجود گذشته سال ها، هنوز هم جذاب و تأثیرگذار هستند و تماشای آن ها برای علاقه مندان هنر هفتم کاملاً ضروری است.

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از این فیلم های جاودانه را که در سال 2021 می توان به سراغ تماشایشان رفت، به شما معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

بهترین فیلم ها در سبک های مختلف The Shawshank Redemption رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) با بازی تیم رابینز، مورگان فریمن و باب گانتون یکی از بهترین فیلم های جهان است که اولین بار در سال 1994 اکران شد و در همان سال نامزد 7 جایزه اسکار گردید.

این فیلم که اقتباسی از داستان کوتاه ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک ، اثر استیون کینگ است، توسط فرانک دارابونت نوشته و کارگردانی شده و داستان بانکدار جوانی را روایت می کند که به اتهام قتل همسرش به زندان افتاده و سعی دارد بی گناهی خود را اثبات کند.

رستگاری در شاوشنک از بهترین فیلم ها با موضوع فرار از زندان است و اگر به این سبک از فیلم ها علاقه دارید، برایتان بسیار جذاب و لذت بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2021

معرفی بهترین فیلم های جهان در سال 2021