مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-24اقتصادي

اختصاص31هزار دوز واکسن کرونا به دامغان/ افتتاح 45 پروژه دامغان در هفته دولت


همزمان با هفته دولت45 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان دامغان گفت: همزمان با هفته دولت45 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی بندرآبادی به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه دامغان اظهار کرد: این پروژه ها با توجه به شرایط کروئنایی فعلی به صورت ویدئوکنفرانسی هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از بابت برخی کمبودها وکاستی ها از مردم دامغان عذر خواهیم افزود: تمام سعی و تلاش مسوولان اجرایی شهرستان بر این است که با کمک مردم مسیر دست یافتن به تعالی را طی کنیم.

فرماندار دامغان با بیان اینکه شهرستان دامغان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است ادامه داد: علی رغم محدودیت در اعتبارات و مشکلات ناشی از کرونا و تحریم های ظالمانه اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فرمانداری شهرستان افزود: احداث پروژه ساختمان جدید فرمانداری دامغان در حال تکمیل است .

بندرآبادی به تلاش ها برای افزایش اعتبارات شهرستان پرداخت و افزود : اعتبار بخش عمرانی پروژه های ملی در دامغان در سال جاری حدود 85میلیارد تومان است که کنترل بیماری سالک و تکمیل جاده های خندق به اصفهان، گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص31هزار دوز واکسن کرونا به دامغان/ افتتاح 45 پروژه دامغان در هفته دولت

اختصاص31هزار دوز واکسن کرونا به دامغان/ افتتاح 45 پروژه دامغان در هفته دولت