مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:232021-08-24ورزشي

شرط موفقیت ویسی در فولاد از نگاه ابراهیم قاسمپور


حضور ویسی در فولاد به شرطی می تواند موفقیت آمیز باشد که مهره های مورد نظر او جذب شوند و امکانات لازم از جمله اردوی تدارکاتی مناسب برای تیم مهیا شود.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: حضور ویسی در فولاد به شرطی می تواند موفقیت آمیز باشد که مهره های مورد نظر او جذب شوند و امکانات لازم از جمله اردوی تدارکاتی مناسب برای تیم مهیا شود.

ابراهیم قاسم پور درباره انتخاب ویسی به جای نکونام در فولاد، اظهارکرد: فولاد باشگاهی با نظم و انضباط خاص خودش است که خوب هم هزینه می کند و برای جذب بازیکن نیز دست سرمربی باز است.

اگرچه من معتقدم اگر در دو فصلی که نکونام در فولاد بود، یکسری بازیکنان سرنوشت ساز جذب می شدند، نتایج بازهم بهتر می شد اما باید قبول کنیم علی رغم این که فولاد نیز خوب هزینه می کند ولی اگر روی بازیکنی دست بگذارد و استقلال یا پرسپولیس هم همان نفر را بخواهند، این بازیکن هیچ وقت به فولاد نمی آید.

برای همین تیم های خوزستانی اگر خوب هزینه کنند هم مثل تیم های صاحب نام نمی توانند بازیکن جذب کنند.

وی بیان کرد: نکونام در دو فصل حضورش در فولاد با بضاعتی که داشت، نتایج خوبی کسب کرد و نمی دانم سر چه مسائلی ادامه همکاری صورت نگرفت اما از آن جا که چنین جا به جایی ها در فوتبال عرف است، برای تیم فولاد هم طبیعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت ویسی در فولاد از نگاه ابراهیم قاسمپور

شرط موفقیت ویسی در فولاد از نگاه ابراهیم قاسمپور