مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه و طرح صنعتی و تولیدی در استان قزوین


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: 6 پروژه و طرح صنعتی و تولیدی در ایام هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسئولان ارشد بخش دولتی و خصوصی افتتاح و کنگ زنی می شود.

- عزیزاله افضلی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: 4 واحد صنعتی و 2 طرح صنعتی در هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسئولان ارشد بخش دولتی و خصوصی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افضلی با اعلام این خبر افزود: مجموع سرمایه گذاری پیش بینی شده جهت انجام طرح های صنعتی بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال با اشتغال 700 نفر و مجموع سرمایه گذاری پروژه ای صنعتی قابل افتتاح بالغ بر 705 هزار میلیون ریال با اشتغال زایی 200 نفر به صورت مستقیم خواهد بود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: از این واحدها، 2 واحد صنعتی در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری 585 هزار 226 میلیون ریال با اشتغالزایی 158 نفر، 2 طرح و یک واحد صنعتی در شهرستان تاکستان با سرمایه گذاری 16 هزار و 73 میلیارد ریال و اشتغالزایی 730 نفر و یک واحد صنعتی در شهرستان بویین زهرا با سرمایه گذاری 50 هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 12 نفر از جمله این واحدها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه و طرح صنعتی و تولیدی در استان قزوین

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه و طرح صنعتی و تولیدی در استان قزوین