مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-24سياسي

500 کسپول اکسیژن به بیمارستان های استان گیلان اهدا می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهدا و توزیع 200 کپسول اکسیژن در میان بیمارستان های استان، گفت: طی روزهای آینده 300 کپسول دیگر نیز توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کنار مردم و نظام سلامت، اظهار کرد: هر کجا که نظام و مردم دچار مشکل شوند سپاه و بسیج در کنار آنها است.

وی یکی از مشکلات گیلان را کمبود اکسیژن در برخی از بیمارستان ها دانست و بیان کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در گیلان بیمارستان های استان نیاز به کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز داشته و اقداماتی در این خصوص انجام شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به تهیه 500 کپسول اکسیژن توسط سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: پیرو نیاز دانشگاه علوم پزشکی گیلان به 500 کپسول اکسیژن 40 کیلویی، با کمک خیرین تعداد قابل توجه ای کپسول اکسیژن تهیه شده و به بیمارستان های استان تحویل داده می شود.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تهیه کپسول اکسیژن در این استان، بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان های استان به اکسیژن امروز 188 دستگاه کپسول اکسیژن تهیه و محموله بعدی شامل 160 کپسول تا 48 ساعت آینده وارد گیلان شده و تا چند روز آینده مابقی تحویل کادر درمان شده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به خستگی مفرط کادر بهداشت و درمان در طول دوران بحران بوده و در رزمایش مواسات، تهیه کپسول اکسیژن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 کسپول اکسیژن به بیمارستان های استان گیلان اهدا می شود

500 کسپول اکسیژن به بیمارستان های استان گیلان اهدا می شود