مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-24سياسي

تصاویر لو رفته زندان اوین، واکنش قابل ستایش رییس سازمان زندان ها


«حاج محمدی» مسؤولیت پذیرفته و در توضیح او از«تکذیب» های کلیشه ای خبری نیست یا این که گفته شود «فیلم ها تقطیع شده و بخشی واقعی و قسمتی جعلی است» یا مثلا بگویند از این اتفاقات در تمام زندان های دنیا رخ می دهد و مگر در زندان های آمریکا شاهد نبودیم و مواردی از این دست.

- حاج محمدی مسؤولیت پذیرفته و در توضیح او از تکذیب های کلیشه ای خبری نیست یا این که گفته شود فیلم ها تقطیع شده و بخشی واقعی و قسمتی جعلی است یا مثلا بگویند از این اتفاقات در تمام زندان های دنیا رخ می دهد و مگر در زندان های آمریکا شاهد نبودیم و مواردی از این دست.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در خصوص تصاویر زندان اوین؛ مسؤولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی، از خداوند متعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندان بانان شریف که البته زحمات شان تحت تأثیر این خطاها نادیده گرفته نخواهد شد، عذرخواه ام.

این واکنش آقای محمد مهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی به انتشار تصاویری از درون زندان اوین در شبکه های اجتماعی است که گویا در پی هک یک سامانه به دست کسانی افتاده و منتشر شده و بر افکار عمومی تأثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر لو رفته زندان اوین، واکنش قابل ستایش رییس سازمان زندان ها

تصاویر لو رفته زندان اوین، واکنش قابل ستایش رییس سازمان زندان ها