مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-24سياسي

آموزش و پرورش وزارتخانه ای با بیشترین تعارض منافع


وجود بیش از یک میلیون فرهنگی به عنوان کارمند دولت در آموزش و پرورش که نیازهای آنها گاه به نیازهای راهبری تعلیم و تربیت ارجح می شود، باعث شده انتخاب وزیر آموزش و پرورش برای آن دشوار باشد.

- خبرگزاری مهر_گروه جامعه: روزهای شهریور هم رسید و هر سال این روزها آموزش و پرورش درگیر مساله بازگشایی مدارس بود.

حتی سال گذشته با وجود شیوع بر جریان آموزشی و پرورشی اضافه شود و نهایتاً در سال تحصیلی آموزش و پرورش با ابهام در این وزارتخانه و فرسایشی شدن جریان آموزش مجازی و نبود یک مسیر مشخص برای پیگیری جریان تعلیم و تربیت همراه شود.

در مجلس شورای اسلامی هم برخی نمایندگان مخالف معتقدند هر وزارتخانه ای بتواند با وزیری جوان اداره شود اما وزارتخانه آموزش و پرورش به دلیل پیچیدگی هایش نمی تواند تجربه وزیر جوان را داشته باشد.

شاید از زمان وزارت کسانی چون شهید رجایی که در دهه 40 زندگی خود وزیر آموزش و پرورش شد، تا امروز زمان زیادی گذشته است و با اینکه در این اواخر عموماً وزرای این وزارتخانه جوان و کم تجربه نبوده اند اما از مشکلات کم نشده است، اما به قول وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شاید ترس از گذر از ادامه وضع موجود چیزی است که علیه وزیر جوان این روزها عمل می کند! اینکه چرا چالش های این وزارتخانه تمامی ندارد و به نظر می رسد همیشه در یک شرایط بحرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش وزارتخانه ای با بیشترین تعارض منافع

آموزش و پرورش وزارتخانه ای با بیشترین تعارض منافع