مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-24اقتصادي

جریمه 71 میلیارد تومانی چند واحد متخلف تولید آرد در گلستان


معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از جریمه 71 میلیارد تومانی 9 واحد متخلف تولید آرد در استان به علت عدم اعلام موجودی گندم و سبوس های تولیدی خود در سامانه جامع انبارها خبرداد.

- ایسنا/گلستان معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از جریمه 71 میلیارد تومانی 9 واحد متخلف تولید آرد در استان به علت عدم اعلام موجودی گندم و سبوس های تولیدی خود در سامانه جامع انبارها خبرداد.

علی اصغر اصغری گفت: در پی بازدیدهای نظارتی در یک ماه گذشته از کارخانجات آرد استان توسط بازرسین سازمان صمت پرونده تخلف 9 واحد تولیدی آرد استان به ارزش 71 میلیارد تومان به علت عدم اعلام موجودی گندم و سبوس های تولیدی خود در سامانه جامع انبارها تنظیم و برای صدور رای نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی بیان کرد: برابر ماده 16 قانون تعزیرات حکومتی و همچنین قوانین مرتبط در حوزه سامانه جامع انبارها، مراکز نگهداری تمامی واحدهای نگهداری کننده انواع سبوس و گندم موظف هستند میزان موجودی خود و همچنین گردش آن را به صورت ماهانه در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری ثبت کنند.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه عدم انجام این موضوع از مصادیق تخلف است، افزود: این سازمان به عنوان ضابط در اجرای قانون تعزیرات حکومتی ناظر بر اجرای این مصوبات و قوانین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 71 میلیارد تومانی چند واحد متخلف تولید آرد در گلستان

جریمه 71 میلیارد تومانی چند واحد متخلف تولید آرد در گلستان