مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-24سياسي

اسحاقی: مانع بحران قیمت گوشت و مرغ شویم


نماینده مردم قائنات در مجلس به ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی تأکید کرد و گفت: اگر امروز فکری به حال نهاده های دامی نکنیم، در چند ماه آینده با افزایش قیمت دام های سبک و سنگین مواجه خواهیم شد.

- نماینده مردم قائنات در مجلس به ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی تأکید کرد و گفت: اگر امروز فکری به حال نهاده های دامی نکنیم، در چند ماه آینده با افزایش قیمت دام های سبک و سنگین مواجه خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسحاقی در جلسه علنی نوبت عصر امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار کرد: این روزها همه حواس های ما جلب نظر انتخاب و بررسی اعضای پیشنهادی دولت سیزدهم شده است.

سال گذشته در چنین روزهایی با همکارانم فریاد زدیم که اگر فکری به حال دان(خوراک) مرغ نکنید، با یک بحرانی به نام افزایش قیمت در گوشت مرغ مواجه خواهیم شد.

متأسفانه به این موضوع توجه نشد و مرغ 12 هزار تومانی با افزایش 50 هزار تومانی رو به رو شد و بعد دولت آن را به 30 هزار تومان تقلیل داد.

سپس ادعا کرد که قیمت را مدیریت کرده است.

این اظهار نظر بی احترامی به شعور، فهم و درک مردم و نمایندگان بود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم از ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی خبر داد و گفت: از بازار خبرهای خوبی به گوش نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاقی: مانع بحران قیمت گوشت و مرغ شویم

اسحاقی: مانع بحران قیمت گوشت و مرغ شویم