مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-24سياسي

کیفر خواست 14 نفر از ارازل و اوباش خطرناک ارومیه صادر شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفر خواست 14 نفر از اراذل واوباش سابقه دار و خطرناک ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی صبح سه شنبه در چهاردهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان اظهارکرد: با پیگیری های مستمر و انجام تحقیقات مقدماتی مفصل و دقیق توسط بازپرس ویژه در دادسرای ارومیه صدور قرار جلب به دادرسی و موافقت دادستان مرکز استان کیفرخواست پرونده این 14 نفر صادر و پرونده جهت صدور رأی به محاکم صالح ارسال شد.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه های انتظامی و امنیتی استان عرصه را بر اراذل و اوباش تنگ کرده ایم و اجازه نمی دهیم فرد یا افرادی امنیت مردم و جامعه را به مخاطره بیاندازند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه به دستگیری یکی از این اراذل و اوباش خطرناک به نام س_خ معروف به لندهور اشاره کرد و گفت: این فرد شرور که سوابق کیفری متعددی داشته و اخیراً در یک درگیری اقدام به قطع دست یک نفر با قمه کرده و به تهران گریخته بود که با هماهنگی ها و کارهای مستمر انتظامی و قضایی شناسایی و پس از کشف محل اختفایش دستگیر شد.

عتباتی تاکید کرد: امنیت مردم استان خط قرمز جدی دستگاه قضایی است، افرادی که اقدام به شرارت می کنند به عنوان مجازات تکمیلی از اقامت در شهرستان های استان منع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفر خواست 14 نفر از ارازل و اوباش خطرناک ارومیه صادر شد

کیفر خواست 14 نفر از ارازل و اوباش خطرناک ارومیه صادر شد