مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-24پزشكي

اختصاص نیمی از تخت های بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونا


رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه از اختصاص نیمی از ظرفیت این مجتمع به درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- اختصاص نیمی از تخت های بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران "کرونا" ایسنا/کرمانشاه رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه از اختصاص نیمی از ظرفیت این مجتمع به درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر شهرام بیدهندی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان، گفت: همپای افزایش بیماران در حال تامین تخت های بیمارستانی هستیم.

وی افزود: مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) که بزرگترین مجتمع بیمارستانی غرب کشور محسوب می شود، از سه بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان گلستان و بیمارستان نسیم تشکیل شده است.

بیدهندی تصریح کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا بیمارستان گلستان با ظرفیت 55 تخت بطور کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت، اما با اوج گیری این ویروس، مجبور شدیم بخش هایی از بیمارستان امام رضا(ع) را هم در اختیار این بیماران قرار دهیم.

وی افزود: هم اکنون 12 بخش بیمارستان امام رضا (ع) با ظرفیت بیش از 270 تخت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

بیدهندی از اختصاص بیمارستان نسیم با ظرفیت 18 تخت به مرکز درمان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: در این مرکز بیماران کرونایی که به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نیمی از تخت های بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونا

اختصاص نیمی از تخت های بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونا