مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-24سياسي

تداوم حاشیه های شورای شهر کرمانشاه/ انتخابات هیات رییسه بازهم برگزار نشد


جلسه امروز شورای ششم شهر کرمانشاه هم به نتیجه نرسید و  این بار جلسه به دلیل غیبت دو عضو شورا(سیداحسان احسانی و سیدمیثم موسوی اجاق) از رسمیت افتاد و شوراییان نتوانستند انتخابات هیات رییسه را برگزار کنند.

- تداوم حاشیه های شورای شهر کرمانشاه/ انتخابات "هیات رییسه" بازهم برگزار نشد ایسنا/کرمانشاه جلسه امروز شورای ششم شهر کرمانشاه هم به نتیجه نرسید و  این بار جلسه به دلیل غیبت دو عضو شورا(سیداحسان احسانی و سیدمیثم موسوی اجاق) از رسمیت افتاد و شوراییان نتوانستند انتخابات هیات رییسه را برگزار کنند.

در حالی که شورای شهر بسیاری شهرهای کشور بیش از دو هفته است فعالیت خود را آغاز کرده و امورات را پیگیری می کنند، شورای شهر کرمانشاه هنوز نتوانسته هیات رییسه خود را مشخص کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز(دوم شهریور) برای چندمین بار به دعوت فرماندار کرمانشاه، اعضای شورای شهر کرمانشاه در فرمانداری حاضر شدند تا شاید این بار انتخابات هیات رییسه شورا برگزار شود، اما با غیبت دو نفر از اعضای شورا(سیداحسان احسانی و سیدمیثم موسوی اجاق)، جلسه به حد نصاب نرسید و از رسمیت افتاد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با انتقاد شدید از این وضعیت گفت: گفته بودم دیگر جلسه ای در فرمانداری برگزار نمی کنم و این جلسه تنها به دستور استاندار کرمانشاه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حاشیه های شورای شهر کرمانشاه/ انتخابات هیات رییسه بازهم برگزار نشد

تداوم حاشیه های شورای شهر کرمانشاه/ انتخابات هیات رییسه بازهم برگزار نشد