مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-24سياسي

تقدیر رییس شورای هیئات مذهبی کشور از سازمان تبلیغات اسلامی


رییس شورای هیئات مذهبی کشور در نامه ای از حجت الاسلام قمی به خاطر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در راستای حمایت و فراهم آوردن تمهیدات مناسب جهت برگزاری عزاداری های محرم تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شورای هیئات مذهبی کشور در نامه ای از حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به خاطر اقدامات این سازمان در راستای حمایت و فراهم آوردن تمهیدات مناسب جهت برگزاری عزاداری های محرم تقدیر کرد.

در نامه رییس شورای هیئات مذهبی کشور آمده است: بار دیگر ایران عزیز در تجلیگاه دهه اول محرم الحرام خالق صحنه های بی نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهداء (علیه السلام) و یاران باوفایش گردید و شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام در این کشور حسینی و هم نوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط جهان به اقامه عزا پرداختند، و بی شک محرم 1400 مردم ایران در تاریخ کشور ثبت و ضبط خواهد شد.

اینک پس از پایان سوگواری های دهه نخست محرم بر خود فرض و لازم میدانم از مدیریت مجاهدانه و شبانه روزی جنابعالی در برگزاری مجالس محرم و اقامه عزای سید و سالار شهیدان تشکر و قدردانی نمایم، تحول آفرینی و صیرورت عالمانه جنابعالی باعث شد تا شورای ملی هماهنگی هیئت شکل بگیرد و از سایر ویژگی های ممتاز محرم امسال پررنگ شدن تعزیه خوانی و سنت ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس شورای هیئات مذهبی کشور از سازمان تبلیغات اسلامی

تقدیر رییس شورای هیئات مذهبی کشور از سازمان تبلیغات اسلامی