مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-24اقتصادي

مصرف آب شرب پایتخت طی تیر و مرداد کاهش 3 الی 4 درصدی داشته است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای نخستین بار مصرف آب شرب پایتخت در تیر و مردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال های گذشته 3 الی 4 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بختیاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مصرف آب در استان تهران اظهار داشت: امسال شرایط منابع آبی استان تهران بحرانی بود و علی رغم کاهش 35 درصدی بارندگی ها، کسری 380 میلیون مترمکعبی مخازن سدها و رشد حدود 3 درجه ای دمای هوا، توانستیم بدون قطع آب و حتی بدون اجرای سناریوهای کاهش فشار آب از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

بختیاری افزود: سالانه حدود 2.

5 درصد میزان مصرف آب در شهر تهران به دلیل رشد جمعیت افزایش می یابد و این رشد مصرف طبیعی است، اما امسال با وجود رشد تعداد مشترکان، مصرف آب در سال آبی 1399-1400 تنها یک درصد بیشتر شده و این کاهش مصرف نشان دهنده مشارکت و همکاری بالای مردم برای گذر از بحران آب بوده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار مصرف آب شرب پایتخت در تیر و مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال های گذشته 3 الی 4 درصد کاهش یافته است ضمن قدردانی از شهروندان و درخواست استمرار این مشارکت خاطرنشان ساخت: وضعیت ذخایر آبی استان هم چنان بحرانی است به گونه ای که شاهد کاهش 110 میلیون مترمکعبی ذخیره سد ماملو نسبت به سال گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب شرب پایتخت طی تیر و مرداد کاهش 3 الی 4 درصدی داشته است

مصرف آب شرب پایتخت طی تیر و مرداد کاهش 3 الی 4 درصدی داشته است