مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-24اقتصادي

شهر آفتابگردان ها روی ریل توسعه


خوی بعنوان دومین شهرستان آذربایجان غربی از لحاظ جمعیت است این شهرستان در شمال غربی کشور و در نزدیکترین مسیر ارتباط ریلی و زمینی ایران به ترکیه و اروپا قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی خوی بعنوان دومین شهرستان آذربایجان غربی از لحاظ جمعیت است این شهرستان در شمال غربی کشور و در نزدیکترین مسیر ارتباط ریلی و زمینی ایران به ترکیه و اروپا قرار دارد.

موقعیت فوق العاده شهرستان از لحاظ مرزی و داشتن امکاناتی نظیر فرودگاه، گمرک، ریل، معادن بسیار استراتژیک، دانشگاه ها با رشته های مختلف ،نیروی انسانی توانمند ،شهرک صنعتی و مجموعه جذابیت های خوی در زمینه های توریستی و گردشگری و آثار باستانی چشم سرمایه گذاران کشوری و حتی خارجی را برای سرمایه گذاری در این شهرستان خوش آب و هوا می نوازد.

پیشرفت 70 درصدی ساختمان مسافری گمرک رازی عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه اقدامات اساسی مهمی برای تکمیل زیرساخت های شهرستان شروع شده است،تصریح کرد : تلاش شبانه روزی برای تعریض و تکمیل جاده خوی - قطور و پایانه رازی از اقدامات بسیار مهمی است تا به نتیجه رسیدن این پروژه ها لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آفتابگردان ها روی ریل توسعه

شهر آفتابگردان ها روی ریل توسعه