مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-24اجتماعي

سنجش سلامت26 هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: از آغاز اجرای طرح سنجش سلامت تاکنون در استان 26 هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان سنجش شدند.

- ایسنا/هرمزگان رییس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: از آغاز اجرای طرح سنجش سلامت تاکنون در استان 26 هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان سنجش شدند.

شهباز بارانی صبح امروز (دوم شهریورماه) با بیان اینکه سنجش کودکان بدو ورود به دبستان تا آخر شهریور ادامه دارد، افزود: پیش بینی کرد امسال حدود 41 هزار نوآموز برای ورود به دبستان در استان در طرح سنجش شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در سنجش و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، سامانه نوبت گیری راه اندازی و نوآموزان از طریق مدرسه نوبت گیری می شوند، اضافه کرد: ماسک و دستکش در پایگاه ها در نظر گرفته شده است و پس از سنجش هر کودک، کلاس ضدعفونی می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان از والدین خواست در ساعت مشخص شده فقط یک نفر همراه نوآموز به پایگاه های سنجش مراجعه کرده و حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

بارانی با اشاره به اینکه امسال 33 پایگاه ثابت، سیار و تخصصی برای سنجش کودکان در استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: امسال 20 هزار دانش آموز پایه اول دبستان و 40 هزار کودک بدو ورود به دبستان در استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت26 هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان

سنجش سلامت26 هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان