مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-23سياسي

همکاری سپاه با کادر بهداشتی در 17 مرکز واکسیناسیون گلستان


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مأموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون گسترده مردم است.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مأموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون گسترده مردم است.

سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: سپاه و بسیج جزو مردمی ترین نهادهای شکل گرفته از دل انقلاب است و هر جا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بودند که حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب 3 تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام گرفت.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: در مرحله دوم طرح مأموریت اصلی ما، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و پایگاه های مقاومت بسیج را تا سطح روستاها برای نظارت بر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها پای کار آورده ایم.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه 4 مرکز واکسیناسیون طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در 4 شهرستان ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر در 17 مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه 100 نفر کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و 500 بسیجی در سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه با کادر بهداشتی در 17 مرکز واکسیناسیون گلستان

همکاری سپاه با کادر بهداشتی در 17 مرکز واکسیناسیون گلستان