مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-23اجتماعي

آماده سازی و تجهیز 5 مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز


سرپرست شهرداری تبریز از آماده سازی و تجهیز پنج مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این اقدام ظرفیت بزرگی برای واکسیناسیون سریع تر شهروندان تبریزی به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست شهرداری تبریز از آماده سازی و تجهیز پنج مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این اقدام ظرفیت بزرگی برای واکسیناسیون سریع تر شهروندان تبریزی به شمار می رود.

مظفر سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تعطیلات اخیر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سه مرکز شامل فرهنگسرای ارم، بوستان قرآن و فرهنگسرای الغدیر دایر شده و واکسیناسیون در آن ها انجام می گیرد.

وی ادامه داد: دو مرکز دیگر نیز شامل سالن المهدی اندیشه و شمیم پایداری از امروز (دوشنبه) آماده فعالیت بوده و در سایت مرکز بهداشت قابل مشاهده خواهد بود.

وی از این پنج مرکز به عنوان مراکز تجمیع یو کامل نام برده و تصریح کرد: تمامی امکانات از جمله تجهیزات سرمایشی برای نگهداری واکسن ها، غرفه بندی و .

مطابق درخواست اداره بهداشت تبریز آماده سازی شده و ظرفیت بزرگی برای افزایش واکسیناسیون شهروندان تبریزی فراهم شده است.

سلیمانی با قدردانی از پرسنل اداره کل سلامت و اهتمام ویژه شهرداری های مناطق تبریز در تحقق این موضوع، گفت: ایجاد این فضا نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی و تجهیز 5 مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز

آماده سازی و تجهیز 5 مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز