مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-23پزشكي

آمار فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد فوتی های کرونا در استان همچنان دورقمی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد فوتی های کرونا در استان همچنان دورقمی است.

جواد آقازاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طبق آخرین امار طی 24 ساعت گذشته 21نفر در اثر کرونا فوت شدند، گفت: تاکنون 5293 نفر در اثر کرونا در استان جان خود را ازدست دادند.

وی بابیان اینکه 1858 مورد بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند، افزود: 286 نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند و 72 نفر هم بدلیل شرایط وخیم بیماری به ونتیلاتور متصل هستند.

دکتر آقازاده تعداد کل مبتلایان به کرونا را تاکنون 223 هزار و 266 مورد اعلام کرد و تصریح کرد: عدم رعایت موارد بهداشتی و عادی انگاری مردم عامل اصلی این سیر صعودی است.

وی بابیان اینکه خود مراقبتی شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات همچنان عوامل مهم در پیشگیری از شیوع بیماری است، تاکید کرد: ظرفیت بیمارستانها تکمیل است هم استانیها بجد پروتکلها را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بااشاره به واکسیناسیون انجام شده در استان نیز گفت: تاکنون 738 هزار و 528 مورد واکسیناسیون در استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است

آمار فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی همچنان دو رقمی است