مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 19:252021-08-23سياسي

دوره آموزش منجیگری دریایی استان های ساحلی برگزار شد


کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره آموزش «منجیگری دریایی» کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با توجه به اهمیت فعالیت منجیان در سواحل دریا، برگزاری دوره آموزش منجیگری دریایی در دو مرحله در برنامه کارگروه دریایی کمیته آموزش فدراسیون قرار گرفته است.

  مرحله نخست این دوره آموزشی، دوشنبه به صورت وبینار و با حضور 50 نفر از مسؤولان کمیته آموزش هیات های استانی همراه با مدرسان مربوطه و حضور پررنگ استان گیلان و استانهای ساحلی کشور برگزار شد.

  مروری بر تاریخچه منجیگری دریایی همراه با وظایف و اختیارات منجیان دریا، اطلاعات حقوقی و کاری منجیان دریا، علائم غیرکلامی منجیان دریا، پرچم های هشدار دهنده و غیره از جمله محورهای آموزشی بودند که طی سه ساعت توسط استاد افشین کثیرمعلم مشاور عالی رییس فدراسیون و همراهی آقای فرامرز دباغ عضو کارگروه دریایی کمیته آموزش فدراسیون تدریس شد.

  مطالب و سرفصلهای آموزشی در 109 اسلاید توسط کارگروه دریایی فدراسیون و با نظارت استاد حبیب خمجانی رییس کمیته آموزش فدراسیون و استادافشین کثیرمعلم تدوین شده بود.

شایان ذکر است آیین نامه منجی گری دریایی بر اساس آخرین استاندارهای جهانی که در کارگروه دریایی کمیته آموزش تدوین شده است به زودی از سوی فدراسیون نجات غریق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش منجیگری دریایی استان های ساحلی برگزار شد

دوره آموزش منجیگری دریایی استان های ساحلی برگزار شد