مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 18:452021-08-23حوادث

اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری 6 خرده فروش و معتاد پر خطر و کشف بیش از 500 گرم انواع مواد مخدر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان زنجان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران با اجرای این طرح 6 خرده فروش مواد مخدر و  معتادپر خطر را دستگیر کردند، افزود: با اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری انواع مواد مخدر و آلات استعمال و توزین و بیش از 500 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و از مردم نیز درخواست داریم  پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح ها یاری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف 150 تن گندم خارج از شبکه توزیع در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر از خرید و فروش خارج از شبکه توزیع گندم در شهر صایین قلعه توسط فردی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در زنجان

اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در زنجان