مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 17:552021-08-23سياسي

آیت الله سیدان: محمدرضا حکیمی با زهدی روشن زندگی را سپری کرد


استاد حوزه علمیه مشهد در پی درگذشت استاد محمدرضا حکیمی با انتشار پیامی، فراگیری معارف ولایت ائمه معصومین(ع) و تفکیک بین معارف وحیانی و افکار بشری را 2 اقدام مهم آن مرحوم برشمرد و گفت: - ایسنا/خراسان رضوی استاد حوزه علمیه مشهد در پی درگذشت استاد محمدرضا حکیمی با انتشار پیامی، فراگیری معارف ولایت ائمه معصومین(ع) و تفکیک بین معارف وحیانی و افکار بشری را 2 اقدام مهم آن مرحوم برشمرد و گفت: وی با زندگی بسیار ساده و زهدی کاملا روشن زندگی را سپری کرد.

متن پیام آیت الله سیدجعفر سیدان به شرح زیر است: ارتحال عالم بزرگوار فقید سعید آقای محمدرضا حکیمی که انسانی وارسته و دانشمند و نویسنده توانا و ادیبی ارجمند بودند موجب تاثر شدید شد.

آن مرحوم در دوران عمر پر برکت خود در مراحل مختلف به دو مسئله بسیار مهم اصرار ورزید و در جهت ترویج و تثبیت و پایداری نسبت به آن دو موفق عمل کرد.

یکی از آن ها در ارتباط با مساله ولایت ائمه معصومین -علیهم السلام- است که از نوشتار حماسه غدیر تا کتاب شریف خورشید مغرب که در ارتباط با وجود مبارک امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- است و همچنین کتاب شریف الحیات گویای این حقیقت است.

موضوع دوم اصرار مرحوم استاد حکیمی بر جداسازی افکار بسیاری از مشاهیر بشری که همسو با معارف وحیانی نیست و به تعبیر آن مرحوم تفکیک بین مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیدان: محمدرضا حکیمی با زهدی روشن زندگی را سپری کرد

آیت الله سیدان: محمدرضا حکیمی با زهدی روشن زندگی را سپری کرد