مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 17:402021-08-23بين الملل

شاه اردن در دیدار با پوتین نقش روسیه را در ثبات سوریه ستود


شاه اردن امروز دوشنبه در دیدار با رییس جمهور روسیه در مسکو درباره اوضاع در سوریه و افغانستان و راه های کمک به ایجاد امنیت در منطقه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن امروز دوشنبه با سفر به روسیه با ولادمیر پوتین رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز گفت وگو خواهد کرد.

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از پوتین نوشت:  ما امیدواریم در مورد مهمترین موضوعات، از جمله عادی سازی وضعیت سوریه و وخامت اوضاع در افغانستان، تبادل نظر کنیم.

دو طرف بعد از دیدار با یکدیگر نیز  بر ضرورت هماهنگی  و رایزنی بیشتر بین دو کشور برای حمایت از ثبات در منطقه با توجه به درگیری ها و کشمکش هایی که امنیت خاورمیانه را به هم ریخته است، تأکید کردند.

عبدالله دوم هم با تأکید بر اینکه روابط اردن با روسیه دائماً در حال بهبود است ، تاکید کرد: فرصت های زیادی در مرحله پسا  کرونا برای همکاری میان دو کشور در بخش پزشکی و تولید واکسن وجود دارد.

شاه اردن گفت: روسیه با توجه به چالش های موجود در سوریه ، بیشترین نقش حمایتی را برای ثبات ایفا می کند و ما از نقش روسیه و پوتین در خاورمیانه  قدردانی می کنیم .

وی همچنین با تقدیر از نقش روسیه در روند صلح در خاورمیانه، گفت: شما نقش تاریخی در روند صلح خاورمیانه دارید و معتقدیم امکان از سرگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه اردن در دیدار با پوتین نقش روسیه را در ثبات سوریه ستود

شاه اردن در دیدار با پوتین نقش روسیه را در ثبات سوریه ستود