مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 17:052021-08-23پزشكي

59 تربت جامی در مرداد قربانی کرونا شدند/ ثبت 396 فوتی کرونا در تربت جام


رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار نسبت به نمایان شدن خشن ترین چهره دلتا در منطقه و رسیدن فوتی های ناشی از این ویروس مرگبار به 396 نفر، - دکتر محمد افکار در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام با اشاره به اینکه این روزها شاهد بی رحم ترین چهره دلتا در منطقه جام هستیم، اظهار کرد: مردم باید اصول بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، چراکه این ویروس در موج پنجم چهره بسیار خشن تر و بی رحم تری نسبت به پیک های گذشته از خود نمایان کرده و بزرگ ترین بیمارستان منطقه جام شاهد روند افزایشی بیماران کرونایی مراجعه کننده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با ابراز تأسف از فوت 59 شهروند تربت جامی در یک ماه گذشته هشدار داد: ازجمله پدر، مادر و دو فرزند جوان کمتر از دو هفته براثر کرونا جان باختند.

افکار با اشاره به آمار کلی فوتی ها منطقه که به 396 نفر رسیده است، ادامه داد: تاکنون از مجموع 13 هزار و 231 مراجعه کننده، تست 5 هزار و 754 نفر مثبت اعلام شده است که خوشبختانه از این تعداد 5 هزار و 320 نفر بهبودیافته اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر  40 بیمار کرونایی در بخش ویژه کرونای بیمارستان سجادیه تربت جام بستری و تحت درمان قرار دارند، افزود: در 24 ساعت گذشته تست 18 نفر مراجعه کننده مثبت بوده و 2نفر هم نیز در این مدت براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 تربت جامی در مرداد قربانی کرونا شدند/ ثبت 396 فوتی کرونا در تربت جام

59 تربت جامی در مرداد قربانی کرونا شدند/ ثبت 396 فوتی کرونا در تربت جام