مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 15:352021-08-23ورزشي

صعود تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به دسته یک/لزوم حمایت مسئولان


مالک باشگاه اروم آلیاژ اورمیه از صعود تیم فوتسال این باشگاه از لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک کشوری طی سالجاری خبر داد.

- ارومیه - مالک باشگاه اروم آلیاژ ارومیه از صعود تیم فوتسال این باشگاه از لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک کشوری طی سالجاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی نجف نژاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این باشگاه از 88 به صورت غیررسمی و از سال 94 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در طول 12 سال فعالیت بیش از 10 جام رمضان، فجر و… را کسب کرده و طی 12 سال گذشته، جامی نبوده که در سطح شهر ارومیه کسب نکنیم، در سطح استانی هم مقام اول تا سوم را در رده های مختلف سنی کسب کردیم و امسال نیز به لیگ دسته یک کشوری صعود کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در استان ما عمده توجهات به والیبال و فوتبال بوده و فوتسال مهجور باقی مانده است، ادامه داد: اروم آلیاژ تنها باشگاهی در منطقه است که دارای تمامی امکانات سخت افزاری از قبیل سالن بدنسازی، خوابگاه و سالن ورزشی است و با کمترین هزینه ممکن توانسته تمامی جام های موجود در شهر ارومیه را در رده های مختلف سنی کسب کند.

نجف نژاد با بیان اینکه این باشگاه به صورت شخصی اداره می شود و از امکانات سخت افزاری هم برخوردار است، هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان نشده و نمی شود، گفت: اگر حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به دسته یک/لزوم حمایت مسئولان

صعود تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به دسته یک/لزوم حمایت مسئولان