مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 13:252021-08-23سياسي

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی دهه اول محرم در اسلامشهر


دهه اول محرم 75 درصدی موازین بهداشتی و 90 درصد استفاده از ماسک رعایت شد و امیدوارم در دهه دوم محرم هم این موارد رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست شورای اداری این شهرستان که امروز با حضور مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر را گرامی می داریم و تقارن هفته دولت با آغاز فعالیت دولت جدید را برای پیشرفت، عمران و آبادانی بیشتر کشور به فال نیک می گیریم.

وی گفت: گاها شنیده می شود که برخی مسئولین در ادامه خدمتگزاری به مردم مردد هستند، در نظام مدیریت دینی جمهوری اسلامی این سخنان جایگاهی ندارد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی بدیلی است و باید غنیمت شمرده شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اسلامشهر، تاکید کرد: از مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر به دلیل توفیقاتی که نسبت به سال گذشته در حوزه رعایت مسائل بهداشتی و یک ایثارگر در شهرستان دیدار و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع سازد و گلباران و غبارروبی مزار شهدا هم صبح پنجشنبه با حضور مسئولین ادارات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی دهه اول محرم در اسلامشهر

رعایت 75 درصدی دستورالعمل های بهداشتی دهه اول محرم در اسلامشهر