مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-23اقتصادي

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده


رییس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که با هماهنگی های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد.

- رییس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که با هماهنگی های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی افزود: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی با اشاره به اینکه عده ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، تصریح کرد: اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جاهای شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند علاوه بر اینها صنوف گروه شغلی یک همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند بنابراین در مرحله اول اولویت ما صنوف گروه یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده