مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-23حوادث

کلاهبردار فضای مجازی توسط پلیس دستگیر شد


رییس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با ترفند فروش مانتو توسط پلیس خبر داد و گفت: برخی سودجویان با آگهی های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید نظام موسوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی که در فضای مجازی به بهانه فروش مانتو اقدام به کلاهبرداری می کرد خبر داد و در تشریح جزییات این دستگیری اظهار داشت: فردی با مراجعه به پلیس ادعا داشت که از یکی از پیج های اینستاگرام اقدام به خرید مانتو کرده اما پس از واریز وجه صفحه خرید و فروش مجازی حذف شده است.

موسوی با بیان اینکه بررسی و تحقیقات در این خصوص صورت گرفت و مشخص شد وجه به چندین حساب واریز شده است گفت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد یکی از موارد حساب یک خیاطی بوده است که با اقدامات صورت گرفته شخص کلاهبردار از طریق همان خیاطی شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای غرب استان تهران بیان داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به جرم خود، هدفش را مشکلات مالی عنوان کرد و در نهایت اظهار پشیمانی کرد و پرونده به همراه مستندات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه برخی سود جویان از طریق آگهی های جعلی در فضای مجازی و جلب اعتماد از کاربران اقدام به کلاهبرداری می کنند به عموم مردم هشدار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار فضای مجازی توسط پلیس دستگیر شد

کلاهبردار فضای مجازی توسط پلیس دستگیر شد