مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-23بين الملل

ترکیه در مقابل مهاجران افغان؛ کنترل مرزی تقویت می شود (عکس)


مهاجرانی که قصد دارند از مرز عبور کنند اغلب به سمت مرزهای ایران باز گرداننده می شوند و اغلب آنها برای گذر از مرزهای منطقه دوباره و گاهی چند باره  تلاش می کنند.

- ترکیه در مقابل مهاجران افغان؛ کنترل مرزی تقویت می شود (عکس) مهاجرانی که قصد دارند از مرز عبور کنند اغلب به سمت مرزهای ایران باز گرداننده می شوند و اغلب آنها برای گذر از مرزهای منطقه دوباره و گاهی چند باره  تلاش می کنند.

گروهی از افغانها که پس از پیاده روی چند هفته ای خود را از طریق ایران به مرزهای ترکیه رسانند با تلاش های دولت ترکیه برای مهار مهاجران و پناهندگان رو به رو شده اند.

تلاش هایی مانند احداث دیوار 3 متری، خندق های عمیق یا سیم خاردار در مسیرهای مرزی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از رویترز ، ترکیه که از گذشته میزبان حدود 4 میلیون پناهنده سوری است اینک به محل اسکان موقت مهاجران بسیاری تبدیل شده که قصد دارند از طریق این کشور به اروپا برسند.

خلاصه خبر: ترکیه در حال حاضر 4 میلیون آواره سوریه ای دارد قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، موج جدیدی از نگرانی ها در مورد مهاجران را برانگیخته است اردوغان: ترکیه واحد نگهداری از مهاجران اروپا نخواهد بود بازگرداندن افغان ها به دلیل شرایط کنونی این کشور متوقف شده است موج مهاجرت افغان ها پس از شروع تصرفات طالبان در افغانستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه در مقابل مهاجران افغان؛ کنترل مرزی تقویت می شود (عکس)

ترکیه در مقابل مهاجران افغان؛ کنترل مرزی تقویت می شود (عکس)