مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:152021-08-23اقتصادي

در آلومنیوم جنوب چه خبر است؟ برکناری در وقت اضافه و روز تعطیل با چاشنی سیاسی کاری!


بنابر اذعان کلیه مسؤولان مرتبط و تمامی ذی نفعان و کارشناسان خبره صنعت آلومنیوم، عملکرد شرکت مطلوب گزارش شده و هیچ دلیل و یا ضعف فنی، تخصصی و اقتصادی و تولید منعکس نشده و پرداخت اقساط فاینانس مرتبط با پروژه تاکنون معادل 1080 میلیارد تومان در پایان سال 99 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی عبداله نژاد در گفت وگویی رسانه ای به بیان برخی موضوعات و حواشی مرتبط با برکناری وی در روز شنبه 30 مردادماه از مجتمع آلومنیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان - لامرد پرداخت.

وی با بیان این که آلومنیوم جنوب در دی ماه 1393 شروع به ساخت کرد و در دی ماه 98 بخشی از این پروژه وارد مدار تولید شد، عنوان کرد: در پایان سال 98 حدود 10 سلول در مدار تولید قرار گرفت و با ظرفیت حدود 11 هزار تن در سال در حال فعالیت بود که از ابتدای سال 99 که این مسؤولیت بر دوش اینجانب قرار گرفت، تا پایان اردیبهشت 1400 تعداد 151 سلول احیا با ظرفیت بیش از 176 هزار تن در سال در حال فعالیت است.

عبداله نژاد ادامه داد: ظرفیت اسمی تولید آلومنیوم در کشور 700 هزار تن است که ظرفیت اسمی تولید آلومنیوم جنوب حدود 40 درصد ظرفیت کشور (معادل 200 هزار تن) است و تاکنون توانستیم 135 هزار تن فلز در این شرکت تولید شده است که بیش از 35 درصد نیاز آلومنیوم کشور را از طریق بورس کالا تأمین نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آلومنیوم جنوب چه خبر است؟ برکناری در وقت اضافه و روز تعطیل با چاشنی سیاسی کاری!

در آلومنیوم جنوب چه خبر است؟ برکناری در وقت اضافه و روز تعطیل با چاشنی سیاسی کاری!