مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:562021-08-23اقتصادي

امکان خرید قسطی از دیجی کالا با اعتبار سوپر اپلیکیشن دیجی پی


چند بار در موقعیتی قرار گرفته اید که نیاز مبرمی به وسیله خاصی داشته اید اما بودجه تان اجازه خرید در آن زمان را به شما نداده است؟ مثلا فرض کنید چند سالی از آخرین باری که لپ تاپ جدیدی خریده اید گذشته است.

- چند بار در موقعیتی قرار گرفته اید که نیاز مبرمی به وسیله خاصی داشته اید اما بودجه تان اجازه خرید در آن زمان را به شما نداده است؟ مثلا فرض کنید چند سالی از آخرین باری که لپ تاپ جدیدی خریده اید گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی پی، شغل و ارتباطات شما هم نیازمند این است که با آخرین تکنولوژی ها همراه باشید، تا همین حالا هم زیادی صبر کرده اید و از قافله دنیای هوشمند حسابی عقب افتاده اید.

لپ تاپ قدیمی بسیار کند است و وقت تان را می گیرد و با نرم افزارهای جدید سر ناسازگاری دارد.

قطعا زمان خرید لپ تاپ جدید فرارسیده است، اما با نگاهی به قیمت لپ تاپ های موجود در بازار هر بار تصمیم تان را به تعویق می اندازید، حتی خرید لپ تاپی هم رده گوشی قدیمی تان هم نیازمند اختصاص بودجه ای قابل توجه است.

حالا بیایید موقعیت دشوارتری را در نظر بگیریم، تصور کنید صبح یک روز شنبه شلوغ و مهم کاری، لپ تاپ تان ناگهان خاموش شود و با هیچ وعده و وعیدی هم دیگر خیال روشن شدن نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید قسطی از دیجی کالا با اعتبار سوپر اپلیکیشن دیجی پی

امکان خرید قسطی از دیجی کالا با اعتبار سوپر اپلیکیشن دیجی پی